Pagrindinis meniu
Grįžti

Aktyvaus užimtumo stovykla Vokietijoje

Jau 50 metų kaip organizacija CVJM organizuoja darbo stovyklas visame pasaulyje. Šiais metais tokia stovykla vyko Vokietijoje, į kurią buvome pakviesti ir mes. 2010 metais šios organizacijos nariai buvo atvykę į Lietuvą.Taip pat ir mūsų krašte, Skirsnemunėje buvo organizuojama tikslingo darbo stovykla, ir renovuojama klebonija, bei ten pagal projektą įkurti Motinos-vaiko dienos užimtumo centras.Tais metais buvo atvykę 17 jaunų žmonių grupė, kurie savo noru bei pagalba prisidėjo įkuriant šį pastatą.

Šiais metais rugpjučio 28 – rugsėjo 9 d. tokia stovykla buvo organizuojama Vokietijoje ,Radelstetten miestelyje. Joje buvo pakviesti ir dalyvavo net 37 jauni žmonės iš įvairių pasaulio šalių, tokių kaip :Lenkija,Lietuva, Rumunija, Slovakija, Argentina,Portugalija,Sudanas,Nigerija,Vokietija. Stovyklos metu buvo organizuojamas darbas ir poilsis. Buvo vykdomi  statybos darbai, statomas didžiulis pastatas, skirtas irengti bei naudoti patalpas organizuojamoms stovykloms.Visi kartu kasdien dirbome,valgėme, dainavome,meldėmės, keliavome.Tarpe darbų,keletą dienų po pietų vykome į kelis nedidelius miestelius:Ulmą, Blauberiną,Tubingeną. Ulme pasivaikščiojome po miestelį, senamiestį, pasigrožėjome įspūdinga Ulmo bažnyčia – katedra, pasižyminčia labai aukštais bokštais .Taip pat turėjome galimybę išgirsti gido pasakojimą apie šią bažnyčią,jos statybos istoriją, gyvai pamatėme įrankius, priemones kas buvo naudojama bažnyčiai statyti bei įrengti.Visi kartu lipome į bažnyčios bokštą ir apėjome ją iš lauko .

Kitame miestelyje Blauberine – aplankėme Café –Vier kavinukę, kuri yra įrengta gimnazijoje, ir kurioje studentai po paskaitų ruošia kavą ir kepa bandeles.Pavaikštinėjome po miestelį, aplankėme bažnyčią, ir vakare vykome į bažnyčios bendruomenės namus  ( Gemeinde Haus) kur buvome pakviesti vakarienei.

Tubingene – aplankėme senamiestį, užlipome į pilį,pasigrožėjome nuo pilies atsiveriančiomis miestelio apylinkėmis, paplaukiojome laiveliu po Nahros upę, tekančią per šį miestą.Pailsėję ir pavalgę, gryžome namo į Radelstetteną.

Kadangi stovykla buvo tarptautinė, buvo organizuojami internacionaliniai vakarai. Kurių metu kiekvieni pristatė savo šalį, apsirengė savo šalies tautiniais rūbais, parodė nuotraukų, pavaišino savo tautiniais užkandžiais, sudainavo savo krašto dainą.Prieš baigiantis stovyklai, šeštadienį visi važevome į Štutgartą, kur dalyvavome stovyklos 50 – mečio jubiliejaus šventėje. Jos metu buvo pristatoma mūsų darbai, laisvalaikis,sudainavome keletą šiam renginiui skirtų dainų.Sekmadienį ryte visi išskridome namo.

Džiaugiamės, jog šios tarptautinės stovyklos metu galėjome patobulinti savo anglų- vokiečių kalbos žinias, susipažinti su kito krašto žmonėmis, jų kultūra, gyvenimo būdu, vertybėmis bei religija.

Tikimės, jog ši organizacija gyvuos dar ne  vienerius metus, ir tarp šalių visame pasaulyje užsimegs graži draugystė bei bendradarbiavimas.